måndag 18 april 2016

Dag 33 - Rise and Shine

Bestämde mig för att ta en annan än min "vanliga" runda i morse. Sprang runt "sjöarna" nere i byn så hade en riktigt trevlig utsikt. Det är lite av en frihetskänsla att vara uppe tidigt och springa innan solen hunnit tittat fram och var nästintill ensam idag när jag körde mitt växelpass.

Körde 11 km i varierande tempo. Brukar köra ca 2 min långsammare (runt 4:30) och sen trycker jag på lite 5 min (runt 3:45-4:00),  och så kör jag det hela sträckan. I bland slänger jag även in några lite kortare och snabbare intervaller emellan åt och då blir det 70*20 sek. Men då är det sprint i 70 sek och sedan jogg i 20 sek, detta kör jag dock aldrig hela sträckan utan ungefär 15 st per pass.

Nu ska jag slänga i mig resten av min frukost och cykla iväg till skolan. Tentaplugg står på schemat!

Ha en fin dag alla!

/CK



 - Bjuder på en liten bild på morgonens runda -   

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar